2006-08-02

Do you like C-pop?

Nicole sent me some Chinese popsongs when we were chatting on MSN this evening.
Following is the one I like best of them.


也许有一天


也许有一天我会爱上你
也许有一天我们在一起
也许有一天等一个也许
也许有一天我们都忘记
如果一切都会过去不如留点回忆
当我看着你的眼睛我等的是奇迹
也许有一天你会想起我
也许有一天我们都忘记

就算一切都会过去还是应该相信
当你睁开你的眼睛看一看我的心

5 comments:

Anonymous said...

who is the singer?

Anonymous said...

动力火车 - seems that this is the group's name. But I don't know the exact name of the female singer.

Anonymous said...

The group name is actually JS. J is for Justin (陈忠义) and S is Sophia (陈绮萱). They are brother and sister and they come from Taiwan. I am not too sure if 动力火车 ever sang the song but this song doesn't seem to fit their rock repertoire.

Anonymous said...

姐姐又换blog了?呵呵……这个Blog的风格很清爽啊^^

首尔的天气太热了,못살거가타요.

아참,姐姐看过《괴물》了吗?好看么?我想跟朋友去看。

Song said...

To ryu: Thanks a lot for telling that. So, to be exactly it's not 'Chinese popsong' but 'Taiwanese popsong'.

To inffun: 我5月换了blog, 我没告诉你,对吧? ^^;
首尔的天气就是很热的,我也受不了。

《괴물》我没看过,很想去看。